torstai 22. tammikuuta 2015

Blogin uudelleen herättelyä

Täällä onkin päässyt olemaan pitkälti hiljaiseloa postauksien osalta, mutta olen aikeissa muuttaa tätä. Tulen tekemään vastaisuudessa enemmän postauksien blogiin uusimmista virkkaus- tai neulomisprojekteistani, sekä muista kuulumisista.
Mitä siis olen puuhaillut viimeaikoina? Isoimman osaa ajastani loppuvuodesta veivät joululahjojen virkkaukset, jonka jälkeen olen keskittynyt enimmäkseen tulevaan Deducon Frostbiteen. Ja tosiaan, kuten annoin jo edellä ymmärtää, olen myös aloittanut neulomisen :) Tällä hetkellä vielä opettelen, joten menee hetki ennenkuin tulen postaamaan valokuvia  neuletekeleistäni :P

Deducon Frostbite on jo ihan muutaman viikon päässä, ja minulla on myös viimevuoden tapaan myyntipöytä taidekujalla sunnuntaina :) Tulkaahan siis katsastamaan pöytää no. 22 ;) Olen parhaillaan tekemässä myytäviä pöydälle, joten jos jollain sattuu olemaan erikoistoiveita,  saa niitä kommentteihin laittaa :) Myytäväksi olen tekemässä pipoja, tölkki coolereita, virkattuja koruja sekä avaimenperä.  Toivottavasti näemme siis Desuconissa ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti